دسته بندی ها: mag

12 بهترین کافه ولنجک | معرفی بهترین کافه ولنجک از نظر مردم

ولنجک یکی از محله‌های شمالی تهران به حساب می‌آید که یکی از بام‌های تهران نیز به حساب می‌آید. در این منطقه که آب و هوای فوق‌العاده‌ای نیز دارد یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های تهران یعنی دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز واقع شده است؛ بنابراین محله ولنجک می‌تواند یکی از مناطقی باشد که کافه‌های فراوانی دارد. اگر اهل محله ولنجک هستید و یا به هر دلیلی در این منطقه تردد داشته باشید بهتر است با بهترین کافه ولنجک آشنا شوید. در لیست زیر ما بهترین کافی شاپ‌های ولنجک را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کافه ولنجک

در تدامه به معرفی کافه های ولنجک می پردازیم.

کافه دیالما

یکی از شیک‌ترین و باکلاس‌ترین کافه‌های ولنجک کافه دیالما محسوب می‌شود. کافه دیالما را بهترین کافه ولنجک می‌توان نامید. کافه دیالما یکی از زیباترین دکوراسیون‌های کافه را دارد که در این فضا می‌توان ساعت‌ها نشست و لذت برد. این کافه دارای انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است که می‌توانید آن‌ها را با بهترین کیفیت سفارش دهید. در فضای داخلی کافه دیالما امکان سیگار کشیدن وجود ندارد و فضای داخل آن برای خانواده‌ها و افرادی که دنبال یک محیط سالم هستند مناسب است. طرز تهیه قورمه سبزی دونفره را فرا بگیرید.

آدرس: ولنجک، نبش کوچه هفتم
تلفن: 02126802705

کافه رستوران روبِل

کافه رستوران روبل بهترین کافه ولنجک است که می‌تواند انتخاب اول شما در بین کافه‌های ولنجک باشد. کافه رستوران روبل در بالاترین ارتفاع در بخش روف گاردن مجتمع تجاری گالریا قرار گرفته است. یکی از بهترین طراحی‌های داخلی در این رستوران انجام شده است که این زیبایی بی‌نظیر فضای انتخاب را برای شما باز گذاشته است. کافه رستوران روبل دارای فضای سر باز است که در آن تمام شهر زیر پای شما قرار دارد و به خصوص در شب فضایی بی‌نظیر دارد.

کافه رستوران روبل یکی از بهترین و متنوع‌ترین منو‌ها را دارد. در کافه رستوران روبل می‌توانید بی‌نظیرترین استیک‌ها را امتحان کنید. کافه رستوران روبل چند سالن دارد که می‌توانید از آن‌ها برای مناسبت‌های مختلف استفاده کنید. کافه رستوران روبل مکانی مناسب برای قرار‌های عاشقانه است. کافه رستوران روبل دارای پارکینگ اختصاصی است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آدرس: ولنجک، مجتمع تجاری گالریا، روف گاردن آسمان هفتم تهران
تلفن: ۰۲۱۲۲۴۳۰۱۳۰

کافه کوک

اگر به دنبال شیرینی و کیک‌های خوش طعم و مزه در کافه هستید به شما کافه قنادی کوک (کافه در ولنجک ) را پیشنهاد می‌کنیم. کافه قنادی کوک یک محیط سالم و خانوادگی است که هیچ دودی در آنجا نمی‌بینید و در آن انواع کیک و شیرینی و دسر با بهترین کیفیت سرو می‌شود. فضای داخلی کافه قنادی کوک از ترکیب رنگ‌های روشن و شاد تشکیل شده است که همین آن را برای قرار‌های خانوادگی به همراه کودکان بسیار مناسب است.

آدرس: ولنجک، خیابان یمن
تلفن: ۰۲۱۲۲۴۲۰۳۲۶

کافه لوکال

کافه لوکال از بهترین کافه‌ های ولنجک است که در فضایی دنج و بسیار آرام قرار دارد. کافه لوکال دارای دکوراسیونی شیک است که می‌توانید اوقات خوشی را در فضای آن سپری کنید. کافه لوکال از منویی کامل و متنوع برخوردار است از انواع برگر، استیک، پاستا، سالاد، پیتزا تا کیک و دسر، شیک و اسموتی و نوشیدنی‌های گرم و سرد را در این کافه با بهترین مواد اولیه می‌توانید سفارش دهید.

کافه لوکال برای صبحانه دارای بشقاب‌های ویژه‌ای است که می‌تواند شروع خوبی برای یک روز خوب باشد. کافه لوکال از سرآشپز حرفه‌ای غیرایرانی و پرسنل بسیار حرفه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت کافه لوکال شوید و میز خود را رزرو کنید و با خیال راحت در وعده مورد نظر خود در آنجا حاضر شوید. بهترین کافه سعادت آباد را میشناسید ؟

آدرس: ولنجک، میدان دانشگاه، بلوار دانشجو، بعد از باغ گیلاس، پلاک 15.1
تلفن: ۰۲۱۲۲۱۸۰۵۱۰

کافه گلخونه (کافه گلخانه ولنجک)

اگر گذرتان به بام ولنجک افتاد حتماً سری به کافه گلخونه بزنید. کافه گلخونه فضایی بسیار زیبا دوست داشتنی و دلنشین است. کافه گلخونه علاوه بر فضای باز دارای فضای سرپوشیده نیز است که اگر قصد سیگار کشیدن داشته باشید می‌توانید از آن بخش استفاده کنید. فضای داخلی کافه گلخونه دارای میز‌های زیادی نیست و قسمت بار آن بسیار بزرگ است و دارای انواع نوشیدنی‌ّ‌های گرم و سرد و از بهترین کافه های ولنجک تهران است.

آدرس: ولنجک، بام تهران، گلخانه، کافه گلخانه
تلفن: 09334045820

کافه لایف

یکی از مراکز خرید مهم منطقه ولنجک مرکز خرید توچال است. در مرکز خرید توچال کافه لایف واقع شده است که بسیار دنج و با میز و صندلی‌های بسیار متفاوت در فضای باز قرار گرفته است. کافه لایف از كافه هاي ولنجك، از نظر طراحی داخلی دارای فضایی مشابه کافه‌های اروپایی است. دستور پخت قورمه سبزی با سبزی خشک را یاد بگیرید.

آدرس: خیابان ولنجک، مرکز خرید توچال، طبقه اول
تلفن: ۰۲۱۲۲۴۱۸۰۰۱

 

کافه ویونا

یکی از بهترین کافه‌های زنجیره‌ای که می‌توانید به شعب مختلف آن سر بزنید و با خیال راحت از کیفیت و فضا از اوقات خودتان لذت ببرید کافه ویوناست. کافه ویونا دارای منویی کامل از نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک است. صبحانه‌های کافه ویونا از کافی شاپ های ولنجک یکی از پیشنهاد‌های ما به شماست. کافه ویونا شعبه ولنجک شاید تنها شعبه‌ای باشد که شما در آن اجازه سیگار کشیدن ندارید بنابراین فضای مناسبی برای قرار‌های خانوادگی است. کافه ویونا بهترین کافی شاپ در خیابان ولنجک است.

آدرس: تهران، ولنجک٬ خیابان هفتم٬ پلاک ۱۶
تلفن: ۰۲۱۲۲۴۰۷۰۰۵

در بالا از بین کافه‌های ولنجک محبوب‌ترین و بهترین‌ها را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین کافه ولنجک را انتخاب کنید و بتوانید اوقات خوشی را در آنجا بگذرانید. از کافه های بام تهران ولنجک نیز میتوانید دیدن نمایید.

نوشته های اخیر

  • mag

معرفی و بررسی 0 تا 100 بهترین کافه برد گیم مشهد بهمراه نقشه

ما در این مقاله برای کاربران مشهدی عزیز و کسانی که به این شهر زیبا…

2 سال پیش
  • mag

لیست 6 تا از بهترین کافه های مشهد (به انتخاب مردم)

ساکنین شهر‌های بزرگ معمولاً برای فرار از هیاهوی شهر و دوری از مشغله‌های زندگی تمایل…

2 سال پیش
  • mag

معرفی کامل بهترین کافه های تبریز | لیست 5 بهترین کافه های تبریز

چه ساکن تبریز باشید و یا به عنوان گردشگر به این شهر سفر کرده‌اید، بهتر…

2 سال پیش
  • mag

آدرس و مشخصات بهترین کافه های اصفهان | بهترین کافه های اصفهان 1401

اگر شما هم می‌خواهید با بهترین کافه های اصفهان آشنا شوید با ما همراه باشید،…

2 سال پیش
  • mag

معرفی 7 بهترین کافه آپادانا + Google Maps

منطقه آپادانا یکی از مناطق اصیل و قدیمی تهران است که دسترسی عالی نسبت به…

2 سال پیش
  • mag

4 بهترین کافه رستوران گیشا مرزداران + ادرس و مشخصات | معرفی کامل بهترین کافه های گیشا

همانطور که می‌دانید، گیشا و مرزداران از محله‌های شمال غرب تهران هستند و دارای دنج‌ترین…

2 سال پیش