برای اکثر افراد، تولدها، سالگرد‌ها و روزهای خاص، بهانه‌ای برای ابراز عشق و محبت به آدم‌هایی است که دوستشان دارند. اگر شما فردی کمال‌گرا هستید، دلتان می‌خواهد که در آن روز همه چیز طبق برنامه و به بهترین شیوه‌ی ممکن پیش برود. برای اینکه خیالتان راحت باشد، شاید جایی دنج و خصوصی بخواهید که به طور ویژه به سرویس‌دهی از شما بپردازد. از این رو، یک رستوران با اتاق vip می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای گذراندن یک روز عالی در کنار عزیزانتان باشد. در این مقاله ما با ارائه‌ی لیست رستوران‌های با اتاق vip به شما در انتخاب مکان مورد نظرتان یاری خواهیم رساند.

8 مورد از رستوران های خاص تهران با امکانات و فضای لاکچری

در مقالات دیگر می توانید با کافی شاپ های روباز تهران و بهترین کافه قلیان های تهران و سفره خانه اتاق دار و کافه با اتاق vip آشنا می شوید.

رستوران با اتاق vip

 

کاپیتان لانژ

رستوران با اتاق vip

کاپیتان لانژ، رستورانی مجلل شامل دو طبقه به همراه یک بخش روف گاردن است. طبقه همکف این رستوران فضایی دلباز همراه با بار جداگانه از انواع نوشیدنی‌های تازه دارد و طبقه دوم همراه با موسیقی و محیطی دنج و خلوت‌، از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.
این کافه رستوران با اتاق vip، مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم‌های شما است. در بین طبقاتی که گفته شد، فضای زیبای vip قرار دارد که به طرز خلاقانه‌ای به دو قسمت کوشک کاپیتان و استراحتگاه کاپیتان تقسیم‌بندی شده است. کوشک کاپیتان در حقیقت فضایی جذاب با چشم انداز آکواریوم، مبلمانی شیک، دنج، دربست و حال و هوایی دریایی می‌باشد. این فضا در دو سانس مختلف روز به صورت کاملاً دربست و vip قابل رزرو کردن است.
از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.
قیمت این رستوران نسبتاً بالا است ولی با توجه به لوکس بودن و امکانات ویژه‌ی آن، به نظر می‌آید که این قیمت‌ها خیلی هم دور از انتظار نباشد.

آدرس: خیابان پاسداران، بین نگارستان نهم و دهم
تلفن: 02122871010

یک رستوران با اتاق vip گزینه‌ای مناسب برای گذراندن یک روز عالی در کنار عزیزانتان است.

رستوران بیستانگو

کافه رستوران با اتاق vip

اگر به دنبال رستوران با اتاق vip در تهران می‌گردید، رستوران بیستانگو با بیش از یک دهه فعالیت، می‌تواند گزینه‌ی خیلی خوبی برای شما باشد. این رستوران با دکوراسیون مدیترانه‌ای و غذاهای خوش رنگ و لعاب که توسط سرآشپز خارجی تهیه می‌شوند، داخل هتل رامتین ولیعصر قرار دارد.
رستوران بیستانگو دارای دو سالن مجزاست که یکی از آن‌ها عمومی و دیگری سالن vip با ظرفیت حداکثر 20 نفر است که برای مناسبت‌های خاص و مهمانی‌ها به طور ویژه طراحی شده است.

این رستوران جزء رستوران‌های لوکس و گران قیمت تهران تلقی می‌شود. اگر قصد رفتن به آنجا را کردید، حتماً فیله مینیون و سالاد سزارهای آنجا را امتحان کنید.
این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد و در صورت تمایل می‌توانید از نگهبان بخواهید که ماشینتان را برایتان پارک کند.
برای رزرو اتاق vip حتماً از یک هفته قبل رزرو را انجام دهید.

آدرس: خیابان ولیعصر، 500 متری جنوب پارک ساعی، روبروی پمپ بنزین، پلاک 2153، هتل رامتین
تلفن: 02188554409

مای لانژ

رستوران با اتاق خصوصی

کافه رستوران مای لانژ، با ویویی دلبر به پایتخت، محیطی رویایی و فوق‌العاده زیبا را برای یک قرار عاشقانه در شمال تهران برای شما فراهم آورده است.
منوی این کافه شامل صبحانه، ناهار و شام با قیمت‌هایی متوسط و رو به بالا است. فقط در نظر داشته باشید که سرو شام در این کافه از ساعت 7:30 به بعد است.

شما می‌توانید برای مراسم‌های خصوصی و خاص خود اتاق vip این رستوران را که درون دیوارهای شیشه‌ای زیبا قرار دارد و بهترین ویوی رستوران مختص آن قسمت است را رزرو کنید. در این کافه دیزاین میز هم انجام می‌شود و شما می‌توانید پکیج مورد نیازتان را از کافه درخواست کنید. فقط حتماً از سه روز قبل با کافه درباره این موضوع هماهنگ باشید.
این کافه در ساختمانی نیمه کاره قرار دارد که پارکینگ اختصاصی هم دارد، اما به طور کل در خیابان هم همیشه جای پارک هست، پس خیلی نگران این موضوع نباشید.
این رستوران با اتاق vip اینترنت رایگان هم دارد و دسرهای آن به شدت پیشنهاد می‌شود.

آدرس: کاشانک، خیابان پور ابتهاج، نبش خداوردى و بن بست شیرین، پلاک ٢٨٥، طبقه ٥
تلفن: 02126455405

معرفی 10 بهترین باغ رستوران های تهران بهمراه تصویر

رستوران دیوان

رستوران با اتاق vip در تهران

همچنان به دنبال رستوران با اتاق خصوصی هستید؟ پیشنهاد بعدی ما به شما رستوران دیوان واقع در خیابان فرشته‌ی تهران است. کیفیت بی نظیر غذا و پرسنل مجرب این رستوران، سبب محبوبیت زیاد آن در بین بالا شهری‌ها شده است. این رستوران انواع غذاهای سنتی را به طور مدرن سرو می‌کند و بعد از غذا هم با چای نعنا یا زعفران از شما پذیرایی می‌کند.

رستوران دیوان چهار بخش دارد. اولین بخش، بخش عمومی رستوران است که با تمی آبی رنگ تزئین شده است. بخش بعدی اتاق vip است که برای پذیرایی از مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است و ظرفیت آن حداکثر ۱۰ نفر است. تم این بخش قرمز است. بخش بعدی تالار آینه می‌باشد که ظرفیت ۲۲ نفر را دارد و مبلمان آن تم کِرمی رنگ دارند. بخش آخر هم شامل بالکن می‌شود که به منظور صرف نوشیدنی یا انتظار برای خالی شدن میز طراحی شده است و در آنجا مهمانان می‌توانند از ویوی کوه‌های شمال تهران لذت ببرند.

این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد و لازم به ذکر است که جزء رستوران‌های پنج ستاره‌ی تهران به شمار می‌رود.
با توجه به اینکه روزهای آخر هفته و تعطیلات در این رستوران اندکی شلوغ است، بهتر است برای حتی تعداد کمی از مهمانان خود در این روزها، میز رزرو کنید.

تلفن: ۰۲۱۲۲۶۵۳۸۵۳
آدرس: خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر

رستوران دیوان انواع غذاهای سنتی را به طور مدرن سرو می‌کند و بعد از غذا هم با چای نعنا یا زعفران از شما پذیرایی می‌کند.

رستوران تهران بین

رستوران با اتاق vip لیست

رستوران تهران بین، یک رستوران لوکس و شکیل در پنت هاوس برج عرفان سعادت آباد است که همان‌طور که از نامش پیداست، شما در این رستوران به واسطه‌ی ویوی بی نظیرش می‌توانید کل تهران را ببینید! محیط بسیار زیبا و لاکچری این رستوران، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای ساختن یک شب رؤیایی در کنار عزیزانتان باشد.
شما از طریق سایت رستوران تهران بین می‌توانید میز مورد نظر یا بخش vip و منظره اطراف آن را مشاهده کرده و سپس به صورت آنلاین و غیر حضوری عملیات رزرو را انجام دهید.

این رستوران پارکینگ اختصاصی هم دارد و پرسنل این رستوران در برگزاری همایش‌ها و مهمانی‌ها به خوبی با شما همکاری می‌کنند.
لابستر و فیله مینیون این رستوران جزء غذاهای لاکچری و گران، اما لذیذی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: سعادت آباد – سرو غربی – خیابان ریاضی بخشایش – کوچه 17 (جنب بیمارستان عرفان)- پنت هاوس برج عرفان – طبقه نهم

ورودی پارکینگ اختصاصی رستوران تهران بین: درب جنوبی برج عرفان – طبقه منفی 4
تلفن: 0212213198102122072053

 

معرفی قدیمی ترین رستوران تهران + ادرس و تصویر

رستوران با اتاق vip بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند به ذهن کسی برسد که به دنبال برگزاری یک مراسم ایده‌آل و تمام و کمال است. رستوران‌هایی که در لیست بالا گفته شد همگی کادری مجرب و پرسنلی حرفه‌ای دارند که برای برگزاری مراسم‌های شما به طور ویژه آموزش دیده‌اند، پس خیالتان از همه بابت راحت باشد. از این که ما را در این مقاله همراهی کردید، از شما سپاسگزاریم.

 

برخی سوالات متداول :