ما در این مقاله برای کاربران مشهدی عزیز و کسانی که به این شهر زیبا سفر کرده‌اند، بهترین کافه برد گیم مشهد و آدرس آن‌ها را ارائه خواهیم داد.

آیا می‌دانید چه مکان‌هایی برای دورهمی‌های دوستانه مناسب‌تر است؟ اگر ساکن شهر مشهد هستید و می‌خواهید ساعاتی را با دوستان خود خوش بگذرانید، با ما همراه باشید. ما بهترین کافه گیم‌ های مشهد را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

در گذشته دورهمی‌های دوستانه به پارک‌ها و نهایت خیابان گردی‌ها ختم می‌شد. اما مدت‌هاست که کافه گیم‌ها به مکان‌هایی بسیار خوب و ایده‌آل برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده‌اند. در این کافه‌ها میزهایی مخصوص بازی قرار داده شده که جوانان و نوجوانان می‌توانند خود را با آن‌ها سرگرم کرده و ساعاتی خوش را در کنار دوستانشان داشته باشند.

در این نوع کافه‌ها انواع بازی‌های فکری و … وجود دارد که هر گروه می‌توانند به انتخاب خود یک یا چند مورد را انتخاب کرده و لحظات خوشی را تجربه کنند. به همین دلیل اگر به دنبال مکانی برای دورهمی‌های دوستانه می‌گردید که در کنار خوردن خوراکی‌های لذیذ، سرگرم شوید؛ کافه گیم‌ها مناسب‌ترین انتخاب هستند.

بهترین کافه برد بازی های مشهد

لیست بهترین کافه برد گیم مشهد

امروزه به دلیل استقبال جوانان و نوجوانان از کافه گیم‌ها، کافه بازی‌های بسیاری تأسیس شده که ما در این بخش به معرفی بهترین‌های آن‌ها در شهر مشهد می‌پردازیم. پس برای آن که بهترین کافه برد بازی‌ های مشهد را بشناسید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید. قبلا در مقاله‌ای دیگر بهترین کافه بردگیم های تهران را معرفی کرده‌ایم.

12 بهترین کافه ولنجک | معرفی بهترین کافه ولنجک از نظر مردم

• کافه گیم فکر نو

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کافه‌ بازی‌های شهر مشهد که بازی‌های آن برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، کافه گیم فکر نو می‌باشد. این مکان دارای یک محیط بسیار دنج و دلنشین است که حتی خانواده‌ها نیز می‌توانند به آنجا مراجعه کنند. در این کافه همچنین مربی‌هایی برای آموزش انواع مختلف بازی به مشتریان حضور دارند. بنابراین دیگر مجبور نیستید بازی‌های تکراری انجام دهید. در هر مراجعه می‌توانید یک بازی جدید یاد بگیرید و از اوقات خود لذت ببرید.

بهترین کافه گیم های مشهد

یکی دیگر از مزیت‌های این کافه برگزاری ایونت‌های گروهی برای بازی‌های جمعی مثل: مافیا، مونوپولی و … است که هیجان را برای شما عزیزان دو چندان می‌کند. بنابراین می‌توانید همراه با خانواده یا دوستانتان در این ایونت‌ها شرکت کنید و یک روز پرهیجان و پرچالش را برای خود و دوستانتان بسازید. در کنار بازی نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نیز سفارش داده و انرژی مورد نیاز خود را تأمین کنید.

شماره تماس جهت رزرو: 09394186693

آیدی اینستاگرام: fekreno_cafe

آدرس کافه گیم فکر نو: مشهد، کوثر شمالی، خیابان 1/8

• کافه گیم جیم شین

کافه جیم شین علاوه بر ارائه خدمات مربوط به صبحانه، ناهار و شام، بازی‌های بسیار متعدد و سرگرم‌کننده‌ای دارد. محیط دنج و سرگرم‌کننده این کافه می‌تواند یک مکان بسیار مناسب برای دورهمی‌های دوستانه باشد. اغلب غذاهای این کافه فست فود است که کیفیت بسیار خوبی در کنار قیمت‌های مناسب دارد. این مکان دارای دو فضای داخلی و بیرونی است که شما عزیزان می‌توانید به انتخاب خود در هر بخش که خواستید مستقر شوید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بهترین کافه های مشهد را بخوانید.

لیست بهترین کافه برد گیم مشهد

ساعت پذیرایی: ۱۶ تا ۲۴

شماره تماس با مدیریت:۰۹۳۵۳۳۹۵۵۳۹

آدرس کافه گیم جیم شین: بلوار احمدآباد، بین رضای ۱ و ۳، جنب داروخانه‌

• کافه رستوران دوسولی

کافه رستوران دوسولی مشهد یکی دیگر از بهترین‌ها محسوب می‌شود که می‌توانید لحظات شاد و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستانتان داشته باشید. در این مکان علاوه بر بهره‌مندی از منوی به‌روز در بخش کافی‌شاپ می‌توانید بازی‌های متنوعی را تجربه کنید.

بازی‌هایی مانند: جومانجی، مارپله، راز و رمز و بیش از 60 نوع بازی متنوع ایرانی و خارجی دیگر که می‌توان آن‌ها را به صورت گروهی و حتی دو نفره نیز انجام داد. در این کافه نیز ایونت‌های گروهی برگزار می‌شود که گاهی حتی گروه‌های بیش از 20 نفر در آن‌ها شرکت می‌کنند. از این رو ایونت‌ها فضاهایی پرشور و هیجان هستند. پس اگر به دنبال هیجان و لذت هستید، این مکان برای شما عزیزان بسیار مناسب است.

14 بهترین کافه دربند در سال اخیر 2021 + لوکیشن

در صورتی که بازی بخصوصی را در بین انبوه بازی‌ها بلد نیستید، اصلاً نگران نباشید. چرا که مربی‌های خبره و خوش برخورد این کافه به صبر و حوصله قوانین بازی را به شما عزیزان آموزش می‌دهند. این مکان همچنین دارای یک فضای روباز بسیار شیک و دلنشین است که برای 60 نفر ظرفیت دارد.

شماره تماس: 090221185004

آدرس کافه رستوران دوسولی: بلوار وکیل آباد، بین باهنر 3 و 4، طبقه دوم

• کافه کانو

در لیست بهترین کافه برد گیم مشهد، کافه کانو را می‌توان از بهترین ها دانست. این مکان از اولین و بزرگترین اتاق فرارهای شهر مشهد به شمار می‌رود. همچنین علاوه بر اسکیپ روم امکانات بسیار خاص و ویژ‌ه دیگری نیز دارد که می‌تواند یک روز هیجانی و فوق‌العاده را برای شما و دوستانتان رقم بزند.

ادرس بهترین کافه برد گیم های مشهد

این مجموعه از سال 1396 فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و امروز از بزرگترین مکان‌های بازی‌های فکری نه تنها در شهر مشهد بلکه در سطح کشور محسوب می‌شود. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره بهترین رستوران ژاپنی مشهد را بخوانید.

شماره تماس: 05136024014 و شماره پشتیبانی: 09373634031

آدرس کافه کانو: بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی 12، پلاک 158

• کافه گیم پلنت

یکی از جدیدترین کافه بازی‌های شهر مشهد، گیم پلنت است که با وجود تازه تأسیس بودن طرفداران بسیار زیادی دارد. این کافه در یک محیط گیم پلنت فضایی برای انواع بازی‌های فکری و استراتژیک فراهم کرده تا مشتریان بتوانند یک روز جذاب، هیجان انگیز و رویایی را در کنار دوستان خود داشته باشند.

کافه گیم پلنت

صفحه اینستاگرام این کافه فعال است و شما عزیزان می‌توانید با محیط و انواع بازی‌های آن آشنا شوید. عوامل این کافه همچنین بازی‌های جدیدی را که به مجموعه خود اضافه می‌کنند، از طریق صفحه اینستاگرام اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

شماره تماس جهت رزرو: 09356220497

آیدی اینستاگرام: gameplanet_mashhad

آدرس گیم پلنت: مشهد، فلسطین 19، پلاک 62/1

جمع‌بندی

ما سعی کردیم در این مقاله آدرس بهترین کافه برد گیم‌ های مشهد را برای شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید اوقات خوشی را در بهترین مکان‌ها داشته باشید. در بین کافه گیم‌های موجود در مشهد این 5 مورد بهترین هستند و محیطی بسیار هیجان انگیز را برای شما عزیزان فراهم کرده‌اند.

4 بهترین کافه رستوران گیشا مرزداران + ادرس و مشخصات | معرفی کامل بهترین کافه های گیشا

امیدوارم بهترین اوقات را در کار عزیزان و دوستانتان در کافه‌های معرفی شده داشته باشید. اگر به هر کدام از این مکان‌ها مراجعه کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.